DIY·smashbook

Favoriete pagina’s uit mijn smashbook

Een van mijn vele hobby’s is het bijhouden van een smashbook. Voor de mensen die niet weten wat een smashbook is. Dit is een soort van plakboek wat je geheel kan inrichten naar eigen smaak. Je kan je eigen creativiteit in dit boek loslaten doormiddel van plakken, tekenen of schrijven. Ik ga jullie vandaag mijn favoriete pagina’s laten zien uit mijn smashbook.

Dit is de voorkant van mijn smashbook. Een beetje saai nog, maar ik weet nog niet precies wat ik hiermee wil gaan doen. Ik gebruik een boek van het merk canson en deze heb ik gekocht bij de bruna. Volgens mij is het officeel een schetsboek, maar kan ook prima gebruikt worden als smashbook.

Dit is de eerste pagina die ik graag met jullie wil delen. Rechts zie je onze twee honden Chiko en Boef. De datum die je boven aan ziet staan zijn de geboortedatums van de honden. Rechts zie je een pootafdruk en een pluk haar van beide honden. En mijn favoriete quote whoever said that diamonds are a girls best friend… never owned a dog!

Deze twee pagina’s zijn ter nagedachtenis aan mijn twee overleden honden Oeps en Taytay. Helaas zijn de pagina’s een beetje beschadigd toen ik er plakfolie overheen wou plakken, maar gelukkig zijn alleen de foto’s beschadigd en die kan ik nog vervangen. Op de pagina’s zijn een aantal foto’s te zien, een pootje, de geboortedatum en de datum van overleiden.

Dit is een pagina die ik helemaal vol heb geplakt met stickers. Veel werk, maar eigenlijk best rustgevend om te doen. Ziet er leuk uit als je klaar bent.

Op deze pagina wou ik handlettering proberen en ik vond het er best leuk uit zien. Dit ga ik zeker vaker proberen.

Willen jullie meer zien uit mijn smashbook laat mij dat dan even weten.

Liefs,

Mandy

Plaats een reactie